Ordinarie Medlem

Ordinarie medlem betalar förbundsavgift och lokal avgift. Du kan vara medlem i flera klubbar. Då betalar du bara en förbundsavgift, lokal avgift 100 kr till varje klubb som du är medlem i.

510 kr

Familjemedlem

Familjemedlem betalar endast lokal avgift. Förutsättningen är att någon i din familj, i samma hushåll (samma adress), redan är ordinarie medlem och att du blir medlem i samma klubb eller klubbar. (I medlemskapet ingår inte tidningen Brukshunden. Den skickas bara till den ordinarie medlemmen).

130 kr

Utlandsmedlems

Utlandsmedlem betalar förbundsavgift på 470 kr per år plus lokal avgift. Förbundsavgiften är lite högre på grund av högre administrativa kostnader.

540 kr

Ungdomsmedlem

Ungdomsmedlem är mellan 7 och 25 år.
Gå med i Sveriges Hundungdom (SHU) och välj Svenska Brukshundklubben som specialklubb. Då får du två medlemskap för priset av ett. Läs mer på här »

Stödmedlem

Är du redan medlem i annan lokalklubb så har du möjlighet att bli stödmedlem i Överkalix Brukshundklubb. Du betalar endast den lokala avgiften.

130 kr

Detta är bl.a. vad du får, du som är medlem i Överkalix Brukshundklubb

• Tidningen Brukshunden ungefär 6 ggr/år
  • Försäkrad på aktiviteter som SBK anordnar
  • Delta på kurser, tävlingar, bruksprov, Utställningar, tjänstehunds verksamheter och mentalitetstester
  • Du har även möjlighet att delta på utbildningar som SBK och ÖND anordnar
  • Rösträtt på Möten
  • Obegränsad träning för 300kr/säsong i inomhuslokalen
  • Möjlighet att köpa klubbkläder
  • Rabat hos Pondus hundfoder

Kontakta mig

Här anmäler du ditt intresse för medlemsskap, om det uppstår några frågor så kontaktar vi Er.

Så fort vi ser att din betalning har kommit in på klubbens  BG:5942-6973  lägger vi upp dig SBK's medlemssytem. När du finns där kan du själv gå och skriva ut ditt medlemsbevis på http://sbk.nu/klubbar-medlemskap/mina-sidor/